VIVI Rožių veido prausimosi putos


20140915_161447Su VIVI kosmetika esu susidūrusi jau ne kartą, tačiau dėl kažkokių tais priežasčių tik dabar teprisiruošiau parašyti platesnį atsiliepimą apie jų produktą. Esu bandžiusi du VIVI veido kremus (“Vyšnių”, nors ir buvo lengvas ir greit besigeriantis, užkimšo veido odą; o štai “Pelynų” kremas patiko labiau – tiesa, priklausomai nuo odos būklės, drėkinimo vien iš jo man kartais tiesiog nepakanka. O ir su veido bėdomis nelabai padėjo apsitvarkyti. Bent kol kas), kažkokios “WOW” nebuvo naudojant tiek vieną, tiek kitą, tačiau pavadinime (ir nuotraukoje) matomas produktas nustebino mane kur kas labiau – tai VIVI rožių veido prausimosi putos.

Gamintojo informacija:
“Veido prausimosi putos pagamintos iš ekologiškų paviršinio aktyvumo medžiagų. Rožių hidrolatas ir rožių ataras švelniai nuprausia veido odą ir makiažą. Išvalo poras, negraužia akių, nedirgina odos. Žaliosios arbatos ir apynių hidrolatai valo, tonizuoja, suteikia anti-bakterinį poveikį. Betainas, pieno rūgštis ir natrio laktatas minkština ir drėkina odą. Malonaus rožių kvapo.”

Nesistengsiu pernelyg išsiplėsti, tad trumpai drūtai – prausiklis tikrai patiko. Naudoju jau daugiau nei 2 savaites, magiško žadamo porų išvalymo nepastebėjau (ar galima to tikėtis?), tačiau… situacija ir nepablogėjo. O man, turinčiai kažkokią mišrainę tarp mišrios/riebios/jautrios/besikemšančios nuo oro/linkusios sausėti odos, labai svarbu. Putos prausia labai švelniai, nuprausus odos netempia ir “nedegina”. Rezultatas – švari ir švelni oda, jokių “sausulių” ar suerzintų odos plotelių. Taip pat nepamaišo ir nestiprus, užtat malonus rožių kvapas. Sakyčiau, tikrai sutrumpina mano vakarinį/rytinį odos prausimo ritualą šis prausiklis (ypač ryte, kai nieko nesinori ir viską tingiu daryti).

Tiesa… nėra ir taip, jog nebūtų minusų. Pirmiausia – prausiklis nėra iš skalsiausių. Kaip minėjau, naudoju virš 2 savaičių, tačiau buteliuke putų liko kone mažiau nei pusė. Tai geriausiu atveju prausiklio užteks… mėnesiui? Prausiklis mėnesiui gal ir nebūtų blogas dalykas, tačiau tai veda mane prie kito minuso. Abejoju ar mokėčiau 37lt, vien dėl neskalsumo. Tad norintiems išbandyti (produktas tikrai to vertas), siūlyčiau įsigyti ar pasiskolinti VIVI nuolaidų kortelę, su kuria mokėsite… kone 10lt pigiau. Taip, 28lt.
Prausiklis taip pat neįveiktų ir makiažo. Tačiau viską valau pieneliu/aliejumi ir tik po to prausiu putomis, tad vargiai ar man tai didelė problema. O ir prausiklis yra švelnus savo ingredientais, tad savaime suprantama, didelės “makiažo ardomosios jėgos” nereikia tikėtis.

Apibendrintai – bent jau man, kartotinas prausiklis. Švelnus ir nedirginantis odos, malonu prausti veidą tokiu. O ir sudėtis gera. Kaina – irgi nelabai didelė (su nuolaida). Kas turi itin problematišką odą, tam šio prausiklio gali pasirodyti per maža, tačiau kaip pasimokiusi esu iš savo patirties – švelnesnis produktas kartais ilgainiui suteikia kur kas didesnį efektą, nei stiprių ploviklių ar odą džiovinančių/dirginančių ingredientų prikimštos kai kurios kitos veido priežiūros priemonės.

Kur įsigyti?:
VIVI parduotuvės (nepažymėta parduotuvė Klaipėdos Akropolyje)

Įvertinimas: 
VIVI rožių veido prausimosi putos – A- (4/5)

20140915_161512

Leave a comment