O.P.I. “Where did Suzi’s Man-Go?” (2014 Brazil Collection)


wheredidsuzismangoWhere did Suzi’s Man-Go?” is a bright, yet smooth-looking cantaloupe creme. Out of all three ‘coral/orange’ colors in this years’ Brazil collection, this one is the “calmest”. The color still looks fun and vivid, but not as crude as the other ones, so this one might suit those who are rather scared of bright colors. I love both, so I don’t care that much. Nonetheless, it looks really great and the name rocks. Ever since I got “Don’t Bossa Nova Me Around” and “I Just Can’t Cope-Acabana” back in July, “Where did Suzi’s Man-Go?” was in my wishlist as well. The formula was pretty much the same as with other O.P.I. Brazil polishes, a tiny bit streaky with one coat, but absolutely flawless with 2. There are still quite a few of “Brazil” colors left out there that I don’t own, and then there’s this new “Nordic” collection, which looks awesome, so I’m not sure if I’ll actually go that far and buy everything… I wish I did, though. The colors are indeed stunning.

Where did Suzi’s Man-Go?” – ryški, tačiau ir švelni melioninė spalva. Iš visų 3 ‘koralinių/oranžinių’ spalvų šių metų “Brazil” kolekcijoje, ši – ‘ramiausia’. Vis vien ryški ir gyvybinga, tačiau ne tokia akį rėžianti kaip kitos, tad spalva tikrai galėtų patiktų bijantiems “ryškalų”. Man patinka ir tie, ir tie, tai nelabai ir jaudinuos dėl šito. Nepaisant to, vaizdas tikrai gražus ir pavadinimas linksmuoliškas. Vos tik nusipirkau “Don’t Bossa Nova Me Around” ir “I Just Can’t Cope-Acabana” liepą, “Where did Suzi’s Man-Go?” taip pat atsirado mano norų sąraše. Lako konsistencija beveik tokia pat kaip ir kitų “Brazil” lakų, šiek tiek perregima su vienu sluoksniu, tačiau tobulai atrodanti su 2. Vis dar liko bent keletas “Brazil” nagų lakų, kurių nenusipirkau, o dar nesenai pasirodė ir naujoji “Nordic” kolekcija, kuri atrodo puikiai, tad nežinau ar žengsiu taip toli, jog išsipirkčiau viską… Nors visai norėčiau, haha. Spalvos išties stulbinančios.

Where to buy? / Kur įsigyti?:
ulta.com; Nagavita (manikiuras.eu)

Grade / Įvertinimas: 
O.P.I “Where did Suzi’s Man-Go?” – (5/5)

wheredidsuzismango2

5 responses to “O.P.I. “Where did Suzi’s Man-Go?” (2014 Brazil Collection)

    • Trūksta, trūksta dar kelių… 😀 Labai jau kvailas “pomėgis”, bet labai patiko kolekcija šita man 🙂 Nordic kolekcija irgi labai labai graži..

      Like

    • Ojėj… žiemos kolekcijos.. Laukiu labai, bet toks jausmas, kad ir nelaukiu. Ar bent jau mano piniginė nelaukia 😀

      Like

Leave a Reply

